
En España, existe unha teoría
baseada en que se a xente pode conseguir algo gratis, hai que aproveitalo ata
que chegado un momento nos obriguen a pagar por elo. Non é sinxelo competir no mercado cando o
comprador pode facerse co produto de forma gratuíta. Pero
non imposible: a única opción e a rapidez á
hora de mercar e traballar. Como exemplo, podemos ollar ás empresas
estadounidenses (Itunes, Kindle, ou Netflix)
que ofrecen a posibilidade de descargar música, e-books e películas por
un prezo escaso. As súas ventas non deixan de crecer e as súas contas de
aumentar.
Isto permite
disfrutar do que queremos con solo un clic e en menos de 30 segundos. Por iso a xente prefire pagar unha pequena
cantidade de cartos, antes que
conseguir os arquivos gratuitamente.Ainda que segue habendo moita xente que segue descargándose cousas ilegalmente apesar de que teñan unha calidade ínfima e mala.
Escritores como Gómez-Jurado,
son partidarios deste sistema, pero sosteñen que no noso país non se
podería implantar actualemnte, debido ao medo. Os
españois mostrámonos reacios ante un cambio no mercado; unha actitude
incentivada pola creación de leis (Ley Sinde) que complican este tipo de consumo. Asústanos o feito de
mercar cultura sen tela diante de nós.
Que este pensamento cambie está nas mans de tosdos nós. O comezo deste cambio de actitude pasa pola creación de
novas licenzas máis abertas e flexibles, por deixar de cobrar polas
copias e polo respeto ao consumidor.
Os creadores deben aproveitar o mercado
dixital, xa que os consumidores, somos os responsables de que os autores pidan vivir
das súas creacións. As industrias teñen que ter en conta que o mercado
dixital é o que funciona no presente e funcionará no futuro. Aos
consumidores non lles queda outra que perder o medo a usar estas
plataformas de compra dixital, tendo en conta que copiar non é roubar e
que para que poidan descargar esa copia, unha persoa tivo que traballar
duro para crear a orixinal.
No hay comentarios:
Publicar un comentario